Kampaň Cesty změny: „Nasloucháme, co Vás trápí!“

Unikátní marketingový projekt Cesty změny (CZ) se obrací na české občany s otázkami, co je skutečně v politice trápí. Projekt, který zahájil dnes od 14 hodin poběží do poloviny září na pěti webových serverech: Britské listy, Ekolist, Google, Osobnosti, Topstars. Cesta změny chce oslovit desítky tisíc občanů, o jejichž názory se nikdo nezajímá.

„Myslím, že se vyplatí naslouchat, co si lidé myslí,“ říká Jiří Lobkowicz, předseda Cesty změny. „Vím, že v této zemi žije opravdu mnoho tvořivých lidí, které nikdo neposlouchá! Žijí ale i v zahraničí a mají ke své vlasti vřelý vztah!“ upřesňuje Lobkowicz. „Politika se dnes přesouvá od ideologie k řešení konkrétních problémů,“ dodává.

TIP: Co dělat v případě, že mám exekuci a potřebuji půjčku a jak funguje půjčka bez registru a doložení příjmu nebo nebankovní půjčky bez registru a potvrzení příjmu?

„Podniky, které chtějí být úspěšné, by se měly řídit názory svých zákazníků,“ říká Robert Němec, ředitel webového integrátora RobertNemec.com. „Podobně je tomu se stranami, které chtějí být úspěšné v politice na prahu 21. století,“ dodává Němec.

Projekt vytvořil pro Cestu změny Robert Němec, ředitel webového integrátora.