Kampaň Cesty změny: „Nasloucháme, co Vás trápí!“

PRAHA – Unikátní marketingový projekt Cesty změny (CZ) se obrací na české občany s otázkami, co je skutečně v politice trápí. Projekt, který zahájil dnes od 14 hodin poběží do poloviny září na pěti webových serverech: Britské listy, Ekolist, Google, Osobnosti, Topstars. Cesta změny chce oslovit desítky tisíc občanů, o jejichž názory se nikdo nezajímá.

„Myslím, že se vyplatí naslouchat, co si lidé myslí,“ říká Jiří Lobkowicz, předseda Cesty změny. „Vím, že v této zemi žije opravdu mnoho tvořivých lidí, které nikdo neposlouchá! Žijí ale i v zahraničí a mají ke své vlasti vřelý vztah!“ upřesňuje Lobkowicz. „Politika se dnes přesouvá od ideologie k řešení konkrétních problémů,“ dodává.

„Podniky, které chtějí být úspěšné, by se měly řídit názory svých zákazníků,“ říká Robert Němec, ředitel webového integrátora RobertNemec.com. „Podobně je tomu se stranami, které chtějí být úspěšné v politice na prahu 21. století,“ dodává Němec.

Projekt vytvořil pro Cestu změny Robert Němec, ředitel webového integrátora.