Škoda Karoq TDI 4×4 – recenze

skoda_karoq

Jedno z nejoblíbenějších SUV na českém trhu navázalo na popularitu Škody Yeti a v prodejních statistikách figuruje na vrchních příčkách. Má vůbec Škoda Karoq plná „simply clever“ řešení nějaké chyby?

Karosářské zpracovaní ve stylu mohutnějšího Kodiaqa odráží současný designový jazyk mladoboleslavské automobilky. Ta pod patronátem mateřského Volkswagenu vyrábí oblíbeného pokračovatele crossoveru Yeti. Na autě lze najít spoustu chytrých vylepšení.

Škoda Karoq se může pochlubit třeba programovatelným přídavným topením s dálkovým ovladačem.

Slyšeli jste o pronájmu Beast? Můžete si pronajmout Teslu přímo na ulici. Neváhejte použít slevový kód RU1RW5CPUU a stáhnout aplikaci zde >

Pod kapotou pracuje dvoulitrové TDI naladěné na výkon 150 koní. Vyznavači silných dieselů ocení 340 Nm točivého momentu přenášeného na všechna čtyři kola pomocí sedmirychlostního robota. Dnes už se u moderních automatů příliš neřeší, jak rychle a plynule zařadí. Zvládají to většinou lépe než většina průměrných řidičů s autem vybaveným manuální převodovkou.

Agilita škodovce se silným dieselem rozhodně nechybí. A protože má nejvyšší točivý moment k dispozici už od 1750 otáček, při svižném rozjezdu auto bojuje s přívalem síly. Zatáčet pak vzhledem k zastavěnému elektronicky řízenému simulátoru samosvorného diferenciálu umí jen s mírnou nedotáčivostí.