SsangYong se vrací na český trh

Jihokorejská automobilka SsangYong se po pěti letech vrací na český i slovenský trh se silnou finanční podporou nového investora a inovovanou modelovou řadou zaměřenou pro Evropu. Co nabízí tento specialista na SUV a čtyřkolky?

Nejstarší jihokorejská značka SsangYong přešla v roce 2010 do rukou nového vlastníka. Je jím jeden z největších průmyslových a servisních konglomerátů v Indii. Skupina Mahindra & Mahindra zaměstnává přes 144 tisíc pracovníků ve stovce zemí světa. Poskytuje finanční zázemí pro atraktivní modelovou ofenzívu značky SsangYong.

SsangYong

Nový směr představila automobilka v období 2013 až 2016. Tehdy spatřilo světlo světa rovnou pět nových modelů. Designová revoluce začala v roce 2015. Tehdy skupina Mahindra & Mahindra koupila slavné návrhářské studio Pininfarina.

Nejen proto výrobce v roce 2016 zdvojnásobil svůj celosvětový prodej na 300 tisíc aut ročně. Prémiové terénní vozidlo Rexton s rámovou karoserií prošlo kompletním přepracováním. Jeho čtvrtou generaci pod názvem Rexton G4 představila společnost SsangYong v létě roku 2017.

Už první generace vytvořila novou kategorii v korejské automobilové výrobě a od té doby si udržuje vedoucí pozici mezi korejskými prémiovými terénními vozidly. Pravověrné SUV Rexton G4 otevírá zcela novou kapitolu segmentu, ať už jde o působivý design, technické inovace bez kompromisů nebo terénní vybavenost.