Apple TV+ spolu s Apple Music za 69 korun měsíčně. Atraktivní nabídky mohli čerpat i čeští studenti
Ještě před spuštěním Apple TV+ se prostřednictvím hlavní představitelky seriálu Dickinson Hailee Steinfield dostala na povrch informace, že bude nová televizní streamovací služba nabízena zdarma i pro studenty, kteří si předplácí studentskou variantu Apple Music. Ve výsledku pak měli platit pouze 69 korun měsíčně za dvě plnohodnotné platformy.
Apple tento zvýhodněný balíček nijak nepropagoval a nechával všechny vysokoškolské studenty v napětí, zda to tak skutečně bude fungovat globálně. Se zveřejněním tiskové zprávy k Apple TV+ pak tuto možnost lehce zmínil a jak se ukazovalo, cena 69 korun za Apple Music i Apple TV+ platila i pro český trh.
Aktivace byla více než jednoduchá: pokud student měl studentské předplatné Apple Music, stačilo mu se prostřednictvím Apple ID přihlásit k Apple TV+, a to jak v aplikaci (automaticky), tak na tv.apple.com. Následně se mu zpřístupnil všechen obsah a dále nemusel nic řešit.
V případě, že byl někdo studentem bakalářského, magisterského nebo doktorského programu (potažmo jiného univerzitního ekvivalentu), ale nepředplácel si studentskou variantu Apple Music, musel si ji nejprve předplatit.
K tomu stačilo jít do rozhraní Apple Music, vybrat možnost předplatného (Studentské) a následně ji zaktivovat přes platformu UNiDAYS, která ověřovala pomocí školní e-mailové adresy, zda skutečně člověk studoval (k tomu mnohdy pomůže studentská ISIC karta. Kde vyřídit takovou kartu a jak dlouho to může trvat?). Poté mu běžela tříměsíční zkušební lhůta zdarma, během níž měl přístup k Apple TV+ také fungovat.
Dalším možným scénářem byl přechod z „klasického“ předplatného Apple Music na studentské.
Apple uvedl, že byla tato nabídka dočasná. Nespecifikoval však, kdy vyprší ani žádné jiné konkrétnější parametry.
Výhody, které společnost Apple přináší studentům
Společnost Apple je proslulá svými inovativními technologiemi a zařízeními, která zásadním způsobem ovlivňují současný digitální svět. Tyto produkty však nejsou pouze pro profesionály, ale také pro studenty. Apple nabízí mnoho výhod, které jsou speciálně navrženy pro usnadnění vzdělávání a pomáhají studentům ve studiu.
Jednou z klíčových výhod je dostupnost rozsáhlého ekosystému aplikací, které jsou vytvořené speciálně pro vzdělávání. App Store nabízí širokou škálu vzdělávacích aplikací, které umožňují studentům studovat a rozvíjet své dovednosti ve virtuálním prostředí.
Zde mohou studenti najít aplikace pro různé předměty, jako matematiku, jazyky, vědu nebo umělecké obory. Tyto aplikace často nabízejí interaktivní lekce, testy, průvodce a další nástroje, které podporují učení a zábavným způsobem zapojují studenty.
Další výhodou je možnost efektivní a organizované správy úkolů. Společnost Apple nabízí aplikaci s názvem Reminders, která umožňuje studentům vytvářet a sledovat své úkoly, přidávat si připomínky a přidělovat si časové termíny pro jejich splnění. Tím si studenti udrží přehled o svých povinnostech a snadno se zorganizují.
Další výhodou pro studenty je bezproblémová synchronizace mezi různými zařízeními. Společnost Apple nabízí funkci iCloud, která umožňuje uživatelům ukládat svá data a soubory do cloudu a poté je bezproblémově synchronizovat mezi svými zařízeními.
To studentům umožňuje přistupovat ke svým materiálům, prezentacím a dalším souborům z jakéhokoli svého zařízení a pracovat na nich z libovolného místa. To je obzvláště výhodné pro studenty, kteří potřebují pracovat na projektech nebo studovat na různých místech, jako je škola, knihovna nebo kavárna.
Společnost Apple také nabízí speciálně navržené zařízení pro vzdělávání, jako je iPad a MacBook. Tyto zařízení jsou lehká, přenosná a mají dlouhou výdrž baterie, což je pro studenty velmi výhodné. Navíc mají tyto zařízení výkonný hardware a inovativní software, který umožňuje studentům rychle a efektivně pracovat.
Například s Apple Pencil mohou studenti psát poznámky přímo na obrazovku iPadu nebo vytvářet ilustrace a diagramy.
Poslední výhodou pro studenty od společnosti Apple je program Apple Education. Tento program poskytuje slevy na produkty Apple pro studenty, učitele a školy. To znamená, že studenti mohou získat tyto inovativní technologie za nižší ceny a mít tak přístup k moderním pomůckám pro své studium.
Výhody pro studenty od společnosti Apple jsou tedy jasně patrné. Díky ekosystému aplikací, efektivní správě úkolů, synchronizaci mezi zařízeními a speciálně navrženým hardwarem a softwarem mají studenti snadnější přístup k vzdělávání a vývoji svých dovedností. Navíc díky programu Apple Education mohou získat tyto produkty za slevu, což je zvláště vítané pro studenty s omezeným rozpočtem.
Společnost Apple tak poskytuje studentům nástroje, které jim pomáhají uspět ve škole a připravují je na budoucí profesní výzvy. Studenti mohou využít moderní technologie a aplikace k lepšímu učení, organizaci a kreativnímu výrazu. To všechno přispívá k efektivnějšímu vzdělávání a růstu studentů.
V dnešní digitální době je důležité mít přístup ke kvalitním technologiím, které umožňují rozšíření možností vzdělávání. Společnost Apple se tímto směrem ubírá a poskytuje studentům nezbytné nástroje pro jejich studium. Jejich produkty a služby nabízí studentům široké možnosti, které usnadňují učení, organizaci a kreativitu. Pokud jde o vzdělání, Apple je skutečně spojovníkem mezi technologiemi a vzdělávacím procesem.
Konkurence společnosti Apple
Apple, jedna z předních technologických společností na světě, se neustále potýká s konkurencí na trhu. Zatímco v minulosti byla dominantní silou v mobilním průmyslu díky svým revolučním inovacím, dnes se musí utkat s konkurencí jako Samsung, Huawei a dalšími.
Apple je známý svými produkty, jako jsou iPhone, iPad, Macbook a Apple Watch. Tyto zařízení byly dlouho považovány za „zlatý standard“ ve svém oboru, ale konkurenční společnosti se postupně dotahují a nabízí srovnatelné produkty za nižší ceny. To vede ke snížení podílu Applu na trhu a způsobuje obavu mezi investory a analytiky.
Jedním z hlavních konkurentů Apple je jihokorejská společnost Samsung.
Samsung dlouhodobě bojuje s Applu o přední příčky na trhu mobilních telefonů. Jejich vlajkové lodi Galaxy S a Galaxy Note jsou neustále v souboji se zařízeními iPhone. Samsung se zaměřuje na inovace a nabízí širokou škálu funkcí a možností, které potěší mnoho uživatelů.
Další silný konkurent Applu je čínská společnost Huawei. Ta se za poslední roky výrazně posunula výše a stala se jednou z největších světových společností v oblasti mobilních telefonů. Jejich modely P a Mate nabízí vysokou kvalitu zpracování a velké možnosti přizpůsobení.
Kromě toho existují také další menší konkurenti, jako například Google se svými telefony Pixel a Xiaomi s modely Mi. Tyto společnosti se snaží oslovit zákazníky nižšími cenami, bez ztráty na kvalitě a funkcionalitě.
Pro Apple je konkurence značnou výzvou. Společnost se však nezaměřuje pouze na vývoj nových modelů, ale také na rozšíření svého ekosystému. Apple si buduje silné postavení díky svému operačnímu systému iOS, který je využíván na všech jeho zařízeních. To umožňuje propojovat produkty a vytvářet tak uživatelskou závislost na značce.
Dalším faktorem, který přispívá k konkurenceschopnosti Applu, je jeho značka a pověst. Apple má loajální zákazníky, kteří jsou ochotni platit vyšší ceny za to, že mají výrobek s logem Apple. Společnost také klade důraz na design a uživatelskou přívětivost, což je další faktor, který přitahuje zákazníky.
Nicméně konkurence by neměla být vnímána negativně, protože stimuluje inovace a vede ke zlepšení produktů. Konkurenti nutí Apple, aby neustále přicházel s novými funkcemi, vylepšeními a přizpůsobením zákazníkům. To přináší v konečném důsledku prospěch spotřebitelům.
Zajímavosti o společnosti Apple
Společnost Apple je jedním z nejvýznamnějších technologických gigantů na světě. Její produkty, jako jsou iPhone, iPad a Mac, jsou oblíbené a vyhledávané po celém světě. Nicméně, existuje několik zajímavostí o společnosti Apple, které možná neznáte.
Zakladatelé v garáži
Apple byl založena v roce 1976 Stevem Jobsem, Stevem Wozniakem a Ronaldem Waynem. První produkty společnosti, jako například počítač Apple I, byly vyráběny v garáži rodičů Steva Jobse. Tato skromná začátky se staly známými a symbolizují inovaci a kreativitu, kterou Apple přináší.
První osobní počítač s myší a grafickým uživatelským rozhraním
Apple Lisa, který byl uveden na trh v roce 1983, byl prvním osobním počítačem, který měl myš a grafické uživatelské rozhraní. Přestože se Lisa komerčně neosvědčila, tato inovace ovlivnila veškeré budoucí počítače a změnila způsob, jakým lidé s počítačem pracují.
„i“ v názvu
Písmeno „i“ v názvu produktů společnosti Apple, jako je iPhone, iPad, iMac atd. bylo vloženo kvůli internetu, aby zdůraznilo zapojení těchto zařízení do online světa. Nicméně, v současnosti Jeff Chasen, bývalý zaměstnanec Applu, prozradil, že „i“ ve skutečnosti znamená různé věci pro různé produkty, například inspiraci, individualitu, inovaci nebo informaci.
Nejdražší firma
Apple je jednou z nejhodnotnějších firem na světě. V únoru 2021 dosáhla hodnoty tržní kapitalizace přes 2 biliony dolarů, což bylo poprvé v historii, kdy nějaká firma tohoto dosáhla. Tato obrovská hodnota je způsobena úspěchem prodeje jejich produktů a značkovou hodnotou, kterou si společnost vybudovala po desetiletí.
Společnost Apple je plná zajímavostí a inovací. Její cesta od garáže k největšímu technologickému gigantu na světě je inspirativní. Jejich produkty ovlivnili způsob, jakým uživatelé komunikují, pracují a baví se.