TEST: Subaru Outback – Lineární parník

subaru_outback

Je to kombi, nebo SUV? Prezentuje se jako pan všestranný, říká si Subaru Outback a rozhodně se nebojí ušpinit. Je tenhle crossover skutečně univerzální?

Na hranici mezi kombi a SUV má své místo japonský crossover Subaru Outback, který sjíždí z výrobních linek továrny Yajima ve městě Ōta-shi. Původ ze země vycházejícího slunce se na autě podepisuje už na první pohled, jde o japonskou výrobní přesnost, kdy všechny komponenty sedí na milimetry přesně a kdy lakování nemá strukturu pomerančové kůry.

Slyšeli jste o pronájmu Beast? Můžete si pronajmout Teslu přímo na ulici. Neváhejte použít slevový kód RU1RW5CPUU a stáhnout aplikaci zde >

Interiér Subaru cílí na konzervativní uživatele. Zpracování je tradiční, téměř každá funkce má svoje vlastní tlačítko, budíky zase běžné ručičkové ukazatele a dotyková obrazovka je uprostřed. Zkrátka žádné překvapení nebo dlouhé hledání jednotlivých ovladačů.

Kabina poskytne řidiči široký rozhled, k čemuž přispívá i umístění zpětných zrcátek na předních dveřích. Tím konstruktéři získali místo pro malé okénko a zlepšili tak aktivní bezpečnost, běžně se totiž za široký A sloupek a nosnou konzoli zrcátek schová chodec či dodávka.

Symetrické čtyřkolky japonské korporace jsou známé pro svoji terénní prostupnost. Přídavnou redukční převodovku sice už Outback nemá, zato disponuje terénním režimem X-Mode, který klasickou redukci částečně nahrazuje. Pro lepší trakci počítače přitlačí spojky pohonu 4×4 a minimalizují rozdíly otáček mezi jednotlivými nápravami.